جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند
سرخط خبرها

در اغتشاشات کرج چه گذشت؟| طلبه آسیب‌دیده در بیمارستان بستری شد| تشکیل پرونده قضایی برای بسیجی شهید+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۳۲۸۷۰
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
  • ۵
در اغتشاشات کرج چه گذشت؟| طلبه آسیب‌دیده در بیمارستان بستری شد| تشکیل پرونده قضایی برای بسیجی شهید+ جزئیات
رئیس کل دادگستری استان البرز با تشریح جزییاتی از اغتشاشات کمال‌شهر کرج گفت: پرونده قضایی برای بسیجی شهید و روحانی مجروح تشکیل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین فاضلی‌هریکندی در رابطه با حوادث و اغتشاشات این استان اظهار داشت: با فراخوانی که از قبل داده شده بود عده‌ای در اطراف بهشت سکینه کرج تجمع کردند و با ریختن سنگ و نخاله ساختمانی اقدام به بستن اتوبان و تهدید راننده‌های عبوری کردند.

وی افزود: اغتشاشگران با تهدید راننده‌های عبوری، آن‌ها را مجبور به توقف می‌کردند و در صورت عدم توقف خودرو با سنگ، چوب و سلاح سرد به خودرو‌ها آسیب می‌زدند.

رئیس‌کل دادگستری استان البرز بیان کرد: اغتشاشگران در مسیر آزادراه کرج به قزوین نسبت به تخریب کیوسک و خودرو‌های پلیس اقدام کردند. همچنین در کمال شهر عده‌ای اغتشاشگر نسبت به تخریب اموال عمومی و حمله به مردم اقدام کردند.

فاضلی‌هریکندی افزود: اغتشاشگران در کمال شهر به یک نیروی بسیجی با سلاح سرد و قمه حمله کردند که متاسفانه این فرد به شهادت رسید. همچنین اغتشاشگران به یک طلبه با سلاح سرد و تفنگ ساچمه زنی حمله کردند که در حال حاضر حال این طلبه خوب است و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است.

رئیس دادگستری استان البرز گفت: دستورات لازم برای شناسایی افرادی که اقدام به شهادت نیروی بسیجی در کمال شهر کرده‌اند و همچنین شناسایی افرادی که نسبت به ضرب و جرح طلبه آسیب دیده اقدام کرده‌اند صادر شده است.

فاضلی‌هریکندی  افزود: چند نفر از ماموران فراجا در اغتشاشات مصدوم شدند که اقدامات درمانی در خصوص آن‌ها در حال انجام است و خوشبختانه حال این ماموران خوب است. در جریان اغتشاشات تعدادی از مخلان امنیت بازداشت شده‌اند که اقدامات قضایی نسبت به آن‌ها در حال انجام است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نیرو مسلح
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
3
بفکر نیروهای مسلح باسد
2n
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
1
3
حتی اگر اغتشاشگر قاتل و بیرحم رو با چاقو وقمه تکه تکه کنیم مثل خودشون و بلایی ک سر روح الله و ارمان اوردن بازم کمه حیوان صفت هم ک باشی ی ذره و جدان ی ذره رحم نباشه مگه میشه
سام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
1
1
اعدامشون کنید
سرباز قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
0
1
کسی که به هموطنش رحم نکنه رو جنازه ی هموطنش بالا پایین بپره پس از انسانیت بویی نبرده پس ایران ایرانی براش مهم نیست به اینا نمیشه گفت هموطن اینا هم پیمان الجهود با الیهود هستن ودشمن ایرانی وحق دشمن گلوله هستش وطناب دار هیچ رحمی نباید بهشون کرد
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
0
0
سلام لطفا در مورد اغتشاشگران رافت اسلامی انجام ندین داغ مادر آرمان وبقیه شهدا هیچوقت تموم نمیشه اینها مظلومانه شهید شدن اعدام حداقل مجازاتشان هست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->